Rudis køreskole

Hos Rudis køreskole har vi over 12 år hjulpet elever i Køge med at opnå deres kørekort. Med Rudi’s erfaring som kørelærer siden 2009 har vi fokus på at skabe trygge og kompetente bilister. Vores køreskole er placeret centralt i Køge, tæt på stationen, hvilket gør det nemt for elever fra hele området at tilgå undervisningen.

Tilmeld dig her

Vores baggrund som erfaren kørelærer

Rudis køreskole er centralt beliggende i Køge og har eksisteret i mere end 12 år. Vi ligger kun 2 minutters gang fra stationen, hvilket gør det nemt for elever fra Vemmedrup, Herfølge, Lille Skensved, Strøby Egede, Store Heddinge og Bjæverskov at tilgå os.

• Adresse: Jernbanegade 4, 1 sal, 4600 Køge

Hvorfor vælge Rudis som din kørelærer?

Når du vælger Rudis køreskole, vælger du en personlig og humoristisk kørelærer, der har fokus på din individuelle læringsstil. Vi gør det sjovt og lærerigt at tage kørekort, og vi sikrer, at du føler dig tryg og godt tilpas gennem hele forløbet. Hos os er relationen til eleven altafgørende.

Kan man skifte kørelærer?

Hvis du overvejer at skifte køreskole, står vi klar til at hjælpe. Vi ved, at det kan være svært at træffe beslutningen, men hos os bliver du taget godt imod, og vi sørger for, at du hurtigt kommer i gang igen. Kontakt os, hvis du har spørgsmål om overgangen.

Kontakt os 23 23 23 93

Vores vision for undervisningen med en engageret kørelærer

Vores vision er enkel: Det skal både være sjovt og lærerigt at tage kørekort. Vi fokuserer på den personlige relation til hver elev og gør meget ud af at skabe en atmosfære, hvor du føler dig tryg og sikker. Målet er, at du får den bedste oplevelse og forlader os som en selvsikker bilist.

Har du mistet dit kørekort og skal generhverve det? Så kan vi også hjælpe dig med dette!

Tilmeld dig i dag og få undervisning af en humoristisk kørelærer

Er du klar til at tage næste skridt? Du kan nemt tilmelde dig vores kommende hold på vores Holdopstart side. Vi hjælper elever fra Køge og de nærliggende byer som Herfølge, Strøby Egede, og Bjæverskov. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på 23 23 23 93 eller via mail på rr-drive@live.dk.

Tilmeld dig her Kontakt os 23 23 23 93