Få dit kørekort hos Rudis køreskole

Hos Rudis køreskole i Køge har vi siden 2011 hjulpet elever med at få deres kørekort. Vi har fokus på at levere en personlig og tryg oplevelse, uanset om du bor i Køge, Vemmedrup, Herfølge, Lille Skensved, Strøby Egede, Store Heddinge eller Bjæverskov. Selvom undervisningen finder sted i køge, er vores elever fra hele omegnen velkomne.

Se vores holdstart i Køge Kontakt os

Hvad koster et kørekort?

Et af de hyppigste spørgsmål, vi får, handler om prisen på kørekortet. Vi tilbyder en omfattende startpakke, hvor du kan spare penge. Her er et overblik over, hvad vores start tilbud inkluderer:

Startpakke - Spar 4.100 kr på dit kørekort

• Teoriundervisning: 2.900 kr.
  • Manøvrebane: 2.950 kr.
  • 16 kørelektioner (á 45 min.): 9.200 kr.
  • Køreteknisk kursus inkl. 4 lektioner: 2.950 kr.
  • Leje af bil til køreprøve: 1.500 kr.

Samlet pris: 13.995 kr. (Normalpris 17.900 kr.)
Du har også mulighed for at dele betalingen op i to rater à 7.247,5 kr mod et tillæg på 500 kr.

Ekstra omkostninger ved et kørekort:

• Lægeattest: ca 500 kr.
  • Førstehjælp (Safe4Life) 700 kr.
  • Ekstra køretimer (hvis nødvendigt): 1.000 kr. Pr. lektion
  • Online teori-login (4 måneder): 500 kr.

Vi sørger altid for, at du har et overblik over alle omkostninger, så der ikke kommer ubehagelige overraskelser.

Se vores holdstart i Køge

Hvornår må man tage kørekort?

Du kan starte på dit kørekort, når du er fyldt 17 år. Vi har stor erfaring med at hjælpe unge elever i Køge og omegn, herunder fra Vemmedrup, Herfølge og Bjæverskov, med at komme i gang. Vores teori- og køreundervisning er designet til at være sjov og lærerig, så du hurtigt bliver tryg bag rattet. Du kan læse mere om vores kørelærer her.

Kørekort fornyelse og generhvervelse af kørekort

Skulle du miste dit kørekort eller få det frakendt, hjælper vi dig med at generhverve det. Vi guider dig gennem hele processen, fra teori til praktisk kørsel, så du kan få dit kørekort tilbage. Elever fra hele regionen, inklusive Strøby Egede og Store Heddinge, har benyttet sig af vores service. Læs mere om generhvervelse af kørekort.

Skal du vælge automatgear eller manuelt gear, når du tager kørekort?

Er du i tvivl om, hvorvidt du skal vælge automatgear eller manuelt gear når du tager kørekortet? Begge har deres fordele, afhængigt af dine fremtidige kørselsbehov. Hvis du vil undgå stress over gearskifte, kan automatgear være det rette valg for dig. Vi kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad der passer bedst til dine behov.

Har du spørgsmål, så kontakt os i dag

Tilmeld dig via holdopstart eller kontakt os - Vi hjælper dig med at få dit kørekort

Er du klar til at starte på dit kørekort hos Rudis køreskole? Så kan du tilmelde dig via vores tilmeldingsformular her på siden. Selvom undervisningen foregår i Køge, er vi stolte af at have elever fra Herfølge, Lille Skensved, Bjæverskov og andre nærliggende områder. Har du spørgsmål, er du også meget velkommen til at kontakte os på telefon 23 23 23 93 eller mail rr-drive@live.dk.

Tilmeld her Kontakt os 23 23 23 93